روستای کندوان میزبان دوستداران تاریخ
نوشته شده توسط : حامد

 

روستاي کندوان ميزبان علاقمندان به تاريخ و صنايع دستي در ايام نوروزي است.همزمان با تعطيلات نوروزي نمايشگاهي از آثار و توليدات صنايع دستي، هنرهاي سنتي و سوغات آذربايجان شرقي در روستاي تاريخي و شگفت انگيز کندوان برپا شده است.

به گزارش مهر، نمايشگاه آثار و توليدات صنايع دستي، هنرهاي سنتي و سوغات استان براي غني تر شدن سفر گردشگران نوروزي به اين روستاي زيبا و خوش آب و هوا و زيبا و تاريخي برپا شده است.

در نمايشگاه نوروزي صنايع دستي، هنرهاي سنتي و سوغات روستاي کندوان انواع هنرهاي چوبي از جمله منبت چوب و معرق چوب و کنده کاري روي چوب که سابقه اي کهن در استان دارند، سفال، چاپ باتيک به عنوان هنر منحصر به فرد منطقه اسکو، بافته هاي داري مانند قالي و گليم و ورني، شيشه گري سنتي، سنگهاي قيمتي و نيمه قيمتي، غذاهاي محلي و خشکبار ، همراه با عسل بسيار مرغوب کندوان و سوغاتي هاي استان براي بازديد عموم گردشگران و علاقمندان در معرض ديد و خريد قرار گرفته است.

اين نمايشگاه به همت سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي، در روستاي تاريخي کندوان که به لحاظ معماري و قدمت جزو روستاهاي شگفت انگيز ايران است برپا شده و علاقمندان علاوه بر بازديد از محيط طبيعي منحصر به فرد اين روستا و نحوه زندگي مردم ساکن در آن، مي توانند از آب و هواي مطبوع و بهاري کندوان و آب درمانگر اين روستا بهره بگيرند.





:: بازدید از این مطلب : 602
|
امتیاز مطلب : 81
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : 8 / 2 / 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: